سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان کازرونی در اندیشه کسب عنوان نائب قهرمانی

شهید شاملی کازرون برای کسب مقام دوم لیگ برتر هندبال بانوان، باید از سد تاسیسات دریایی بگذرد.

عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در هفته ۱۲ و پایانی رقابت‌های دسته برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران در مسابقه‌ای حساس به میزبانی کازرون، رودرروی هم قرار می‌گیرند.

او افزود: در جدول رده بندی تاسیسات دریایی تهران و شهید شاملی کازرون با امتیاز مشابه یازدهم برحسب تفاضل گل، مکان‌های دوم و سوم را در اختیار دارند و برنده این بازی، عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان را بدست خواهد آورد.

نماینده فارس البته در صورت کسب تساوی و برد در بازی عقب افتاده با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم می‌تواند رده دوم را از آن خود کند، اما با پیروزی در بازی با تاسیسات، ضمن صعود به رده دوم نائب قهرمانیش نیز قطعی خواهد شد.

شهید شاملی کازرون در هفته دهم تیم قهرمان این دوره از مسابقات اشتادسازه مشهد را در خانه أش با تساوی ۱۹-۱۹ متوقف کرد و دیدار هفته یازدهم نماینده فارس با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز بدلیل سانحه تصادف خدیجه قانع سرمربی شهید شاملی کازرون برگزار نشد و معوقه اعلام شد.

تاسیسات دریایی تهران هم در هفته دهم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را با نتیجه ۲۰-۱۷ از پیش رو برداشت و در هفته یازدهم استراحت داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.