سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ صادقی‌نیا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

انتشار بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در ارتش

رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا گفت: ما هر سال بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با محوریت شهدای ارزشمند ارتش منتشر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوم محسن صادقی‌نیا رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از ۱۰۰ خانواده شهید نزاجا که پیش از ظهر امروز برگزار شد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مراسم به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) که به عنوان روز مادران و همسران شهدا است گرفته شده تا از رشادت‌های شهدای بزرگوار این خانواده‌ها تجلیل شود.

رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا درباره برنامه این نیرو در ایام‌الله دهه فجر گفت: در تاریخ ۲۰ بهمن مراسم تجلیل از شخصیت‌های سیاسی ارتش که پیش از انقلاب و در جریان مبارزات انقلابی دستگیر شده‌اند به عنوان فجرآفرینان ارتش معروف هستند را داریم.

او تصریح کرد: ما همزمان در شهرستان‌ها هم مراسمات و مسابقات مختلفی را برای جانبازان و خانواده شده در نظر گرفته‌ایم، همچنین ما در اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا برنامه‌های مختلفی را ترتیب داده‌ایم چرا که اعتقاد داریم جانبازان و شهدا ارزش والایی دارند.

صادقی‌نیا خاطرنشان کرد: ما هر سال بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با محوریت شهدای ارزشمند ارتش منتشر می‌کنیم که امسال هم این کار را کرده‌ایم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.