سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳۱ کیلومتر پروژه روکش آسفالت در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۳۱ کیلومتر پروژه روکش آسفالت محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان پارس آباد که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد گفت: لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی سربند اصلاندوز به طول ۵/۵ کیلومتر با تلاش راهداران انجام شد و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

او تصریح کرد: این پروژه با ضخامت ۵ سانتی متر، عرض ۱۱ سانتی متر و با ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارتوسط راهداران ایمن سازی شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل حذف نقاط حادثه خیز با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی محور‌ها را از اولویت‌های اصلی راهداری دانست و از حذف نقطه حادثه خیز روستای اولتان با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار خبرداد.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: تعریض پل و اجرای زیر سازی و آسفالت رمپ‌های ورودی و خروجی روستای اولتان دیگر پروژه‌ای بود که با هزار و ۲۰۰ متر مکعب حجم عملیات زیرسازی، با استفاده از هزار و ۶۰۰ متر مربع آسفالت در طول ۳ ماه با تلاش شبانه روزی راهداران آماده شد و دراختیار مردم عزیز قرار گرفت.

رحمتی با بیان اینکه روکش آسفالت ۹ کیلومتر از محور‌های روستایی مشکین شهر با اعتبار ۳ میلیارد تومان همزمان با ایام خجسته دهه فجر به بهره برداری رسید بیان کرد: برای اجرای پروژه روکش آسفالت ۱۶ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نمین نیز ۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه انجام و تقدیم اهالی شریف شد.

او هوشمندسازی جاده‌های استان را از برنامه‌های بسیار مهم راهداری دانست و گفت:۱۶ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در محور‌های مشکین شهر پارس آباد و اردبیل سرچم درحال نصب است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
روستای لنج آباد مشگین شهر تو هم امید وار بمان شاید روزی آسفالت شدی!!! خدا را چه دیدی!!