سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزام رانندگان اتوبوس به ثبت ساعت

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در راستای ارتقاء ایمنی تردد ناوگان مسافربری، رانندگان اتوبوس لازم است در همه پاسگاه‌های پلیس راه اقدام به ثبت ساعت کنند.

به  گزارش   خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "محمد حیدری  با توجه به اهمیت سلامت سفر مسافران اتوبوس، رانندگان این ناوگان موظفند از ساعت ۲۲ تا ۷ صبح در همه پاسگاه‌های پلیس راه توقف و نسبت به کنترل سیستمی و فیزیکی ثبت ساعت کنند.

او ادامه داد: پلیس‌راه استان کرمانشاه با تشکیل تیم‌های مشترک با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اجرای طرح‌های ویژه و نظارت‌های میدانی بر عملکرد شرکت‌های مسافربری و رانندگان اتوبوس‌ها اقدام خواهد کرد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: رانندگان مندرج در صورت وضعیت مسافری موظف هستند از مبدأ سفر تا مقصد حضور داشته و در اولین پاسگاه پلیس راه ثبت ساعت و در آخرین پاسگاه نسبت به ابطال دفترچه کار خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه افزود: سامانه نظارتی سپهتن نیز نوع رانندگی و تخلفات ارتکابی رانندگان اتوبوس را به اولین پاسگاه پلیس راه اعلام کرده و در این خصوص اعمال قانون صورت خواهد پذیرفت.

او در پایان گفت: مسافران اتوبوس‌های بین شهری می‌تواند از طریق سامانه ۱۱۰۱۲۰ تخلفات رانندگان اتوبوس و همچنین تقدیر از نوع رانندگی آنان را گزارش کنند.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.