سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری شب‌های خاطره در الویت حوزه هنری کردستان

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان برگزاری شب‌های خاطر را در الویت فعالیت‌های حوزه هنری بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی شامگاه چهارشنبه در مراسم شب خاطره آیت الله حسینعلی رحمانی، گفت: برگزاری شب‌های خاطره یکی از برنامه‌های محوری حوزه هنری انقلاب اسلامی در سراسر کشور به شمار می‌رود.

او با اشاره به اهمیت برگزاری این گونه مراسم ها، گفت: برگزاری شب‌های خاطره بهترین فرصت برای قدرشناسی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

ئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: در قالب برگزاری شب‌های خاطره موضوع الگوسازی برای نسل جوان و معرفی هر چه بهتر شهدای شاخص انقلاب اسلامی ایران نیز صورت می‌گیرد.

با اشاره به‌های تلاش‌های صورت گرفته از سوی آیت‌الله حسینعلی رحمانی به عنوان یک چهره شاخص در شهرستان بیجار، عنوان کرد: این عالم وارسته به عنوان یک سرمایه گذاری مهم انسانی در راستای نهادینه کردن امنیت در سال‌های نخستین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نقش و تاثیر گذاری ویژه‌ای داشته است.

مرادی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن چهره‌های شاخص را به نسل جوان معرفی کنیم، افزود: شب‌های خاطره فرصتی است تا اجازه ندهیم واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس و رشادت صورت گرفته در راستای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تحریف شود.

 حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان یادآور شد: امنیت، آرامش و آسایش امروز جامعه به ویژه در استان کردستان مرهون رشادت‌های همه شهیدان انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به برگزاری شب‌های خاطره برای شهدای شاخص استان و شهرستان بیجار، یادآور شد: برگزاری این برنامه همواره در اولویت فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های حوزه هنری در سطح کشور و استان کردستان قرار داشته است.

مرادی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در راستای ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان بیجار، گفت: به برکت تلاش‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر علاوه بر راه اندازی دفتر حوزه هنری در شهرستان بیجار سینما آزادی نیز در این شهر را اندازی شده و خوشبختانه منشاء خدمات و فعالیت‌های بسیار خوبی در راستای کمک به توسعه فرهنگی در شهرستان بیجار شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دفاع مقدس ، حوزه هنری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.