سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی رسانه استانی در انعکاس فعالیت‌ها و خدمات بانک‌ها

 مدیرکل صدا و سیمای زنجان بر آمادگی رسانه استانی بمنظور انعکاس فعالیت‌ها و خدمات بانک‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای زنجان  در دیدار با مدیرعامل بانک سپه استان با بیان این مطلب که نظام بانکی کشور باید در کنار دولت و مردم برای حمایت از رونق تولید تمام توان خود رابه کار ببرد افزود: خانواده بزرگ بانک سپه همواره جزو بانک‌های موفق بوده و در حوزه رونق تولید و تخصیص و تأمین اعتبار بنگاه‌های تولیدی کارنامه مطلوبی ارائه کرده است.

 لطیفی ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه را مأموریت بزرگ و تعریف شده توسط نظام برای بانک سپه عنوان کرد و افزود: این اقدام قطعا در راستای بهبود عملکرد این بانک‌ها و توسعه نظام اقتصادی اثرات مثبتی داشته باشد.

مدیرکل مرکز بر آمادگی رسانه استانی بمنظور انعکاس فعالیت‌ها و خدمات بانک‌ها در قالب شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان در اعطاء تسهیلات و حمایت از تولید و اشتغال استان تاکید کرد.

مدیرعامل بانک سپه هم ضمن تقدیر از تلاش رسانه استانی در حمایت از نظام بانکی و سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد گفت: نظام بانکی در استان در راستای حمایت از تولید، صنایع و اشتغال تاکنون موفق عمل کرده و گام‌های موثری برداشته است و همواره سعی شده است در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و صنعت داخلی قدم‌های موثری برداشته شود.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.