سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

غیرقانونی بودن انتخابات اخیر هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: طبق دستور وزارت کشور انتخابات اخیر هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها غیرقانونی بوده است.

علیرضا احمدی عضو شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حواشی آخرین انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها که دو دوره قبل بر خلاف دستور وزیر کشور مبنی بر به تعویق انداختن آن برگزار شد، گفت: در حال حاضر اجلاسی که امروز برگزار می‌شود، قانونی نیست و من هم برای روشنگری سایر اعضا آمده‌ام.

عضو شورای عالی استان‌ها در واکنش به سخنان روز گذشته الویری که گفته بود انتخابات به صورت قانونی برگزار شده و مشکلی در آن وجود ندارد، تصریح کرد: وقتی که از مراجع نظارتی به آقای الویری اعلام می‌شود که باید انتخابات دوباره برگزار شود و توجه نمی‌کند و استدلالات موجود هم نشان می‌دهد که تخلف صورت گرفته است، لذا سخنان فعلی او مبنی بر قانونی بودن انتخابات هیأت رئیسه کذب محض و بر اساس توهمات شخصی است.

احمدی افزود: طبق بند ۲ ماده ۸۹ قانون شورا‌ها با صراحت اعلام شده که وزارت کشور مسئولیت نظارت بر شورا‌ها را دارد، لذا حرف آقای الویری قانونی نیست و ما هم تنها از قانون پیروی می‌کنیم و دنبال دور زدن قانون نیستیم.

او با بیان اینکه علی رغم اعلام وزارت کشور مبنی بر اینکه دیگر انتخابات را برگزار نکنید، اما آقای الویری اقدام به برگزاری انتخابات کرد، گفت: این اقدام خلاف قانون بوده، لذا هر مصوبه‌ای هم بعد از آن باطل و فاقد ارزش قانونی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.