سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵۰۰ فرصت شغلی با احیای واحد‌های راکد در زنجان ایجاد شد

 مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با بازگشت ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد به چرخه فعالیت، بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در این استان احیا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمدرضا یوسفی مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:  در سه سال گذشته هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است بلکه ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی نیز با پی گیری‌های استان، به چرخه فعالیت بازگشته اند.

او با بیان اینکه برای تحقق شعار سال، تمرکز بر رونق تولید و نگاه ویژه به واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی در دستور کار است، گفت: تقویت صنایع با فناوری‌های روز و دانش بنیان در اولویت توسعه قرار دارد.

یوسفی با بیان اینکه استان زنجان رتبه دوم بهبود فضای کسب و کار را در بین استان‌های کشور دارد، اظهار داشت: در زمان حاضر حدود ۴۰ درصد سرمایه گذاری‌های انجام شده در این استان، خارجی است.

او با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های با کمترین نرخ بیکاری است، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی نیز در استان، نسبت به میانگین کشوری از وضعیت مطلوبی برخوردار است و به بیش از ۵۰ درصد در مقایسه با میزان متوسط ۴۴ درصد کشور رسیده است.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.