سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلامت انتخابات، صیانت از رأی مردم و مشارکت حداکثری

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت : سلامت انتخابات، صیانت از رأی مردم و مشارکت حداکثری هدف اصلی در انتخابات اسفند ماه است.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی رئیس هیأت بازرسی  انتخابات استان کرمانشاه بی طرفی و قانونمداری را برای مجریان انتخابات یک اصل مهم دانست و گفت: هدف غایی ما سلامت انتخابات، مشارکت حداکثری و صیانت از رأی مردم است و در این انتخابات با همدلی و همراهی اقتدار نظام را به نمایش خواهیم گذاشت.

او از حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی به عنوان موضوعی مهم سخن گفت و گفت : فرصت انتخاب بیشتر برای مردم سبب کارآمدی مطلوب می‌شود و تجربه انتخابات‌ها این موضوع را ثابت کرده است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: همه داوطلبین از بینش و آگاهی لازم برخوردارند و دلسوز انقلاب و نظام هستند.

کریمی ضمن اشاره به حقوق و تکالیف داوطلبین برخی مفاد قانونی را برای کاندیدا‌های حوزه‌های انتخابیه تبیین و تشریح کرد و گفت: آگاهی و آشنایی داوطلبین با قوانین موضوعی بسیار مهم است و با پایبندی به قانونی همگی لازم را برای برگزاری مناسب و شکوهمند انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان داریم.

رییس هیأت بازرسی انتخابات گفت: همه نهاد‌های مجری و نظارتی گزارش تخلف‌های احتمالی داوطلبین را درسطح استان بررسی و بر اساس قانون برخورد‌های لازم را انجام خواهند داد و دست اندرکاران نیز ضمن عمل به وظایف، حافظ رأی مردم خواهند بود.

او افزود: همکاری نزدیکی با ستاد پیشگیری داریم و به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدا‌ها ممنوع است، این اصل را اجرا خواهیم کرد و فرمانداران و دست اندرکاران نیز بر اساس اصل بیطرفی به وظایف عمل خواهند کرد.

کریمی به تأثیر شفافیت منابع مالی کاندیدا‌ها در برگزاری انتخابات سالم و افزایش سرمایه اجتماعی تأکید کرد و گفت: منابع مالی باید مشخص شود و در سامانه تحت وب نیز ثبت شود.

این مقام مسوول در حوزه بازرسی انتخابات استان افزود: این قول را خواهیم داد که به عنوان نماینده دولت با تمام توان بهعنوان بیطرف از رأی مردم صیانت نماییم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.