سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم اختتامیه رویداد شتاب در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز

مراسم اختتامیه رویداد شتاب (استارت آپی) نخودچی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مراسم اختتامیه رویداد شتاب (استارت آپی) نخودچی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار شد.

قاسم زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، گفت: اگر امنیتی است آن را مدیون شهدای گرامی علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که در سایه آن می‌توانیم به کار‌ها و تحقیقات علمی و تولید فکر کنیم.

او افزود: اگر صادرات نداشته باشیم و بازار خوبی برای خود تدارک نبینیم بازار دچار رکود خواهد شد و در بحث تولید و صادرات کیفیت حرف اول را می‌زند و حفظ ان نیز بسیار مهم است.

قاسم زاده گفت: در محصولات کشاورزی توان رقابت داریم، چون کیفیت خوبی در زمینه این محصولات داریم، حتی در بحث کیفیت کنترل آن بسیار مهم و ضروری است، ما در بازار اورآسیا بازار چند میلیاد دلاری داریم که مخاطبان کیفیت محصولات ما را در آن می‌سنجند.

قالیچی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در این مراسم گفت: به لطف پیروزی انقلاب تحولات شگرفی در کشورمان رویداده است و سازندگان این کشور در آینده جوانان خواهند بود جوانانی که رشد علمی کشور را ارتقاء داده و کشور را در دنیا سربلند وپر آوازه کرده اند.

او افزود: دشمن می‌خواهد آرمان‌های امام و انقلاب را از بین ببرد در حالیکه ما همیشه آن‌ها را مایوس کرده ایم و افتخار می‌کنیم که در این کشور و در نهضتی مثل عاشورا (انقلاب) زندگی می‌کنیم و در شرایطی هستیم که وجودمان را تقدیم انقلاب می‌کنیم، انقلابی که به هیچ کسی وابسته نیست و دستاورد‌های زیادی در حوزه‌های دفاعی و علمی و دیگر حوزه‌ها داشته است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان افزود: در حال حاضر به بیش از ۶۵ کشور محصولات دانش بنیان ما صادر می‌شود که همه این‌ها بواسطه همت جوانان انقلابی و نخبه ما صورت پذیرفته است جوانانی که از مسیر انقلاب دور نشده اند و همیشه در خط انقلاب قدم برداشته اند.

گفتنی است این رویداد شتاب، در محور‌های تنوع محصول و بسته بندی بهره وری در انرژی برند سازی و توسعه صادرات و ارگونومی ایمنی و بهداشت محیط کار برگزار شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.