سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۳۳۳ شعبه اخذ رای در سه شهرستان غرب مازندران

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن از وجود ۳۳۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش روی مجلس در شهرستان‌های تنکابن ، رامسر و عباس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید امیر حسینی جو  فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در نشست هم‌اندیشی دست اندرکاران برگزای انتخابات مجلس در شهرستان‌های تنکابن و رامسر و عباس آباد از وجود ۳۳۳ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: ۱۸۶ شعبه در تنکابن، ۸۲ شعبه در رامسر و ۶۵ شعبه نیز در عباس آباد برنامه ریزی شده است.

او افزود: ۷ هزار نفر در برگزاری انتخابات این حوزه مشارکت خواهند داشت.

حسینی جو از حضور ۱۷ داوطلب در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر و عباس آباد خبر داد و گفت: ما مامور به برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری هستیم و قطعا پیروز انتخابات در هر شرایطی مردم هستند.

او مشارکت سیاسی بالای مردم این حوزه انتخابیه را از مهم‌ترین ویژگی مردم منطقه دانست و با بیان اینکه مردم بار‌ها ایستادگی پای آرمان‌های نظام و انقلاب را اثبات کرده اند.

رئیس حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر و عباس آباد از کاندیدا‌ها خواست یک نفر را به عنوان مسئول ستاد و محل‌های دفاتر ستادی و نمایندگان خود بر صندوق‌ها را به فرمانداری معرفی نمایند.

او همچنین از بداخلاقی‌های انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی انتقاد کرد و افزود: با توجه به نزدیکی ایام عید، در نصب پوستر‌های تبلیغاتی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها دقت شود و کاندیدا‌ها در این دوره روشی جدید برای تبلیغات در پیش بگیرند.

حسینی جو گفت: تمامی اطلاعیه‌های انتخاباتی از سوی روابط عمومی و در سایت فرمانداری منعکس می‌شود.

او با انتقاد از طرح برخی سخنان در منتسب کردن کانال‌های مجازی به فرمانداری‌های حوزه انتخابیه، ضمن تکذیب آن گفت: رسانه‌ها ارتباط خوبی با فرمانداری‌های تنکابن و رامسر و عباس آباد دارند، ولی مستقل اند و بر اساس ضوابط خودشان در حیطه رسانه فعالیت می کنند و ما نیز به همه رسانه‌ها احترام میگذاریم.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.