سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف نارنجی پوشان شیرازی در دیداری خانگی

برق شیراز از پس حریف یزدی خود بر نیامد.

کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در هفته پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم برق شیراز از ساعت ۱۴ امروز به میزبانی ورزشگاه حافظیه به مصاف میهمانش یزد لوله رفت که این بازی با تساوی یک-یک پایان یافت.

او افزود: برق شیراز در حالی مقابل حریف یزدی خود متوقف شد که تا ثانیه‌های پایانی بازی، با یک گل از حریفش عقب بود و با گل دیرهنگام که به ثمر رساند از شکست گریخت.

کلاهی اضافه کرد: بازی برق شیراز و یزد لوله بی حاشیه هم نبود و در صحنه‌ای که برقی‌ها روی یک صحنه به گل دست یافتند و کمک داور آن را آفساید اعلام کرد، مدیرعامل نارنجی پوشان به نشانه اعتراض وارد زمین شد که به همین خاطر، مسابقه ۱۰ دقیقه متوقف شد.

تا پایان دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، برق شیراز با ۱۷ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه سوم باقیماند.

نارنجی پوشان شیرازی در هفته نخست دور برگشت به مصاف سپاهان ایذه می‌روند.

در گروه سوم این مسابقات شاهین بندر عامری با ۱۸ امتیاز صدرنشین است.

تیم‌های شهید بنده امری، برق شیراز، استقلال شوش، سپاهان نوین ایذه، خلیج فارس میناب، بویر احمد یاسوج، آذرآب اراک و سپاهان نوین اصفهان در گروه سوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.