سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد، رنگ و بوی دوران انقلاب را به خود گرفته است+ تصاویر

هم زمان با دهه فجر، شهر این روز ها رنگ و بوی دهه فجر و دوران انقلاب را به خود گرفته است و معابر شهر با آذین بندی های خاص این دهه تزئین شده است.

سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه فضا آرایی سطح منطقه، متناسب با ایام مبارک دهه فجر صورت گرفته است، گفت: فضا آرایی سطح منطقه با مشارکت تشکل ها، مساجد و بازاریان در قالب ۶۰۰ پرچم‌های ایران و الوان و ۱۰ هزار ریسه رنگی در مسیر بی آر تی و ۴ مسیر منتهی به حرم مطهر رضوی انجام شده است.
 
او ادامه داد: از دیگر اقدامات شهرداری ثامن در این ایام، نصب تصاویرمقام معظم رهبری در مسجد کرامت،  شهیدان نواب صفوی و اندرزگو در خیابان های نام گذاری شده با نام این شهیدان والا مقام، علی اکبر دهنوی جوان ترین شهید مشهدی در منطقه ثامن واقع در خیابان حاجی حسنی کارگر انجام شده است.
 
شهردار منطقه ثامن گفت: با مشارکت معاونت فرهنگی و شورای اجتماعی، جشن های این دهه در پایگاه های جوادیه و همچنین مراسمی با حضور ۲۰۰ نفر از همکاران نهاد مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و خاطره گویی با حضور یکی از چهره های انقلابی در ساختمان اداری منطقه ثامن برگزار شده است.

نعمتی با بیان اینکه مراسم راهپیمای ۲۲ بهمن از میدان ۱۵خرداد به سمت حرم مطهر رضوی است، افزود: بخشی از مسیرهای راهپیمایی که مربوط به شهرداری منطقه ثامن است به همین منظور تمامی نیروهای خدماتی و فضای سبز ما در حالت آماده باش به جهت خدمت رسانی بهتر روز راهپیمایی در حالت آماده باش قرار دارند.
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام// ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.