سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از فعالیت ۲۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی استان برای خدمات رسانی مطلوب به کاربران جاده‌ای خبر داد.

جلال زاده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: ارتقاء سطح ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای و مسافران برای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌ها در دستور کار قرار دارد و در این زمینه موارد نظارت مستمر بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، اماکن بین راهی انجام می شود.

او  با اشاره به موافقت اصولی ۳۴ باب مجتمع خدماتی رفاهی در استان، افزود: بهره برداری از ۵ باب مجتمع تا انتهای امسال و ۲۰ باب در حال استعلام و در مرحله صدور موافقت اصولی است.

جلال زاده بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور، کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازید‌های مستمر و دوره‌ای از سال‌های گذشته از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  عنوان کرد: به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها، واحد‌های اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید به عمل می‌آورد.

او  اظهار کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ، جهت ارتباط مستقیم با سرپرست اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.