سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و آغاز ساخت چهار طرح آموزشی در لارستان

در سفر استاندار فارس و مدیر کل آموزش و پرورش استان به شهرستان لارستان، چهار طرح آموزشی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اساس این گزارش آموزشگاه ۳کلاسه استثنایی خیر ساز نجفی کورده با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

این طرح با زیر بنای ۴۲۰ متر مربع، محوطه سازی ۱۵۰۰ متر مربع و دیوار کشی ۱۷۰۰ متر مربع، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ساخته شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن را خیر محلی و ما بقی هزینه از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین شده است.

آموزشگاه ۶ کلاسه ابتدایی دخترانه دهقانی دهکویه لارستان با زیر بنای ۵۵۰ متر مربع و محوطه سازی ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده که ۶۰۰ میلیون تومان آن را خیر و ۷۰۰ میلیون تومان آن را نیز اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تامین کرده است.

آموزشگاه ۹ کلاسه مدنی دهکویه نیز از دیگر طرح‌های لارستان است که در سفر استاندار به این شهرستان کلنگ ساخت آن به زمین زده شد.

این طرح آموزشی نیز با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و محوطه سازی ۲۷۰۰ متر مربعی با هزینه مشترک ۳ میلیارد تومانی خیران و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ساخته و یک میلیارد تومان آن را نیز خیر تامین می‌کند.

در این سفر مسئولان استانی به لارستان، ساخت مرکز اختلالات یادگیری امام سجاد شهر لار نیز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان با مشارکت خیران محلی آغاز شده است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.