سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش فرمانداران سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در همایش فرمانداران استان با تاکید بر این مطلب، گفت: روند تجدید نظر شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها به تقویت فضای رقابتی کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زینی وند با بیان اینکه تدابیر لازم برای هزار و ۶۸۹ شعبه رای گیری ثابت و سیار در استان اندیشیده شده است، افزود: هماهنگی برای استقرار ناظران و اعضای هیات بازرسی و اعضای شعب در روز رای گیری ضروری است و آموزش‌های لازم ادامه خواهد داشت.

او تعداد واجدان شرایط رای دادن در سیستان و بلوچستان را یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۱۴ نفراعلام کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امسال از کاربران رایانه خبری نیست و تمام فعالیت‌های دریافت و ثبت رای با یک سامانه الکترونیکی انجام می‌شود، از فرمانداران و بخشداران خواست تمهیدات لازم را برای فعالیت مداوم این سامانه در روز رای گیری پیش بینی کنند.

در این جلسه، بامری فرماندار چابهار با بیان اینکه زیرساخت‌های راه، آب، مخابرات و برق حوزه‌های رای گیری جنوب استان بر اثر سیلاب دچار خسارت شده است، گفت: لازم است برای تامین مناسب زیرساخت‌های انتخابات در این منطقه، توجه ویژه‌ای شود.

فرمانداران دیگر شهرستان‌های استان نیز هماهنگی در تامین سوخت مورد نیازخودرو‌های شعب، نیرو‌های امنیتی و وضعیت پایدار فیبرنوری را ازنیاز‌های حوزه‌های خود برشمردند.

انتهای پیام/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.