سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا بستن دهان دیگران اقدامی تروریستی نیست؟

انتقاد رای الیوم از مسدود شدن صفحاتی در فیسبوک که مطالبی درباره سردار سلیمانی دارند

رای الیوم گزارش داد بستن صفحاتی در فیسبوک که مطالبی درباره سردار سلیمانی دارند، نشان‌دهنده سیاست کثیف آمریکاست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رای الیوم با انتقاد از مسدود شدن صفحات کاربران فیسبوک که مطلب یا تصاویری درباره سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در آن درج شده است، نوشت: آیا بستن دهان دیگران اقدامی تروریستی نیست؟ در حالی که همین آمریکا داعیه‌دار دموکراسی و آزادی بیان است!

روزنامه الکترونیکی رای الیوم در یادداشتی نوشت: آمریکا چیزی را که به نفعش باشد، رها نمی‌کند خواه آزاردهنده باشد یا سودمند، مهم منافعی است که در راستای سیاست‌هایش قرار داشته و آغاز و انجامی هم ندارد.. اقداماتی که این روز‌ها از شرکت فیسبوک می‌بینیم اعم از هشدار و بستن صفحه‌ها، نشان دهنده واقعیت سیاست کثیف آمریکاست، این شرکت نه تنها خود را به بی‌راهه می‌زند و از تروریسم و اشاعه‌دهندگان آن فاصله می‌گیرد، بلکه طبق دستورات سی آی ای، که در همه کشور‌ها بازویی برای خود دارد، از آن‌ها حمایت می‌کند.

شبکه‌های خبری جهان خبر ترور حاج ابو مهدی المهندس و ژنرال قاسم سلیمانی به وسیله پهپاد را هنگام عبور آنان از منطقه‌ای که طبق قوانین بین المللی (تعرض به آن) ممنوع است پوشش دادند که به دستور شخص ترامپ! و با کمک بازور‌های اختاپوسی آن در سرتاسر جهان صورت گرفت، چرا که اگر اطلاعات بسیار دقیقی در این خصوص وجود نداشت، آن‌ها چطور می‌توانستند ماشین‌های حامل این دو را شناسایی کنند.. طبق پروتکل‌های سازمان ملل هیچ یک از طرف‌های درگیر حق ندارد کسی را در مسافت پنج کیلومتری فرودگاه‌های بین المللی بکشد، زیرا این مناطق ممنوع اعلام شده است.

شرکت فیسبوک صفحاتی را که خبر کشته شدن برخی در این عملیات یا تصاویر یا فایل ویدئویی را (در این زمینه) منتشر کردند بدون هشدار قبلی مسدود کرد، صفحات نیروهای مردمی عراق نیز مسدود شد، همان گروهی که آمریکا آن را مخالف سیاست‌های خود می‌داند. آن‌ها از مردم بازخواست می‌کنند، اما درستش این است که خودشان بازخواست شوند! آیا بستن دهان دیگران اقدامی تروریستی نیست؟

هر برچسبی که نامی از حاج ابو مهدی المهندس یا حاج قاسم سلیمانی در آن باشد، سرنوشت آن صفحه به مسدود شدن ختم می‌شود، هر صفحه‌ای که عبارات آن با این دو اسم شروع شود، فورا و بدون هشدار قبلی بسته خواهد شد، همین درباره صفحاتی که فیلمی از المهندس یا سلیمانی منتشر کرده باشند هم صدق می‌کند و پیامی به دست شما می‌رسد مبنی بر اینکه سیاست‌های فیسبوک را نقض و تروریسم را ترویج کرده‌اید!

رای الیوم در پایان نوشت: به نظر می‌رسد آن‌ها فراموش کرده‌اند چه کسی تروریسم را پایه‌گذاری کرد، آموزش داد و مسلح کرد؟ آیا این همان چیزی نبود که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه خودشان رسما و آشکارا در روز‌های انتخابات به آن اذعان کرد.. یا ما آن را از یاد برده‌ایم؟!

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.