سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمز پیشرفت انقلاب اطاعت از ولایت فقیه است

 جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: رمز پیشرفت انقلاب و خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان اطاعت محض از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا روز چهارشنبه در جمع بسیجیان عجب شیر در سالن ارشاد این شهرستان گفت: رمز پیشرفت انقلاب و خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان، اطاعت محض از ولایت فقیه است.

او با بیان اینکه معاندین انقلاب لحظه‌ای از توطئه علیه نظام اسلامی درنگ نمی‌کنند، افزود: دشمن با راه اندازی جنگ تحمیلی، کودتا، آشوب‌ها و فتنه انگیزی، داعش و تبلیغات منفی سعی در کمرنگ کردن انقلاب دارد، اما مردم مومن و با بصیرت ایرانی در مقابل این نقشه‌های شوم ایستاده اند.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به مردمی بودن انقلاب ایران گفت: امام راحل در اولین روز‌های انقلاب پشتوانه انقلاب را مردم خطاب کردند، عزت نظام اسلامی امروز به برکت حضور آحاد و قشر‌های مختلف مردم در صحنه‌های انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: بسیجی صرفا فردی که لباس بسیجی می‌پوشد نیست بلکه هرکس در این نظام خدمتگذار مردم و حافظ دستاورد‌های انقلاب باشد او بسیجی است.

عباسقلی زاده به ارزش و برکات نظام اشاره و افزود: در سایه این نظام می‌توانیم ادعا کنیم یار مظلومان جهان، حافظ قرآن و عترت رسول الله (ص)، مطیع و مدافع اهل بیت (ع) هستیم و این هم به برکت خون شهدای انقلاب و مدافعین حرم است.

در این برنامه از جهادگران بسیجی فعال در صندوق‌های قرض الحسنه، اردو‌های جهادی در ساخت خانه محروم، گشت‌های رضویون و فعالان عرصه علمی با محوریت سردار سلیمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.