سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيش از 25 هزار قلم لوام آرايشي قاچاق در اصفهان كشف شد

ماموران اداره عمليات پليس آگاهي استان اصفهان در بازرسي از دو انبار لوازم بهداشتي بيش از 25 هزار قلم لوازم آرايشي قاچاق را كشف و ضبط كردند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ حسين حسين زاده رييس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع گسترده لوازم آرايشي در سطح استان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس قرار گرفت.

وي افزود : پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي مقام قضايي ماموران به محل هاي مورد نظر اعزام شدند .

اين مقام مسئول تصريح كرد : ماموران در بازرسي از انبارهاي مذكور 25 هزار و 500 قلم لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق كه فاقد برچسب هاي وزارت بهداشت بود را كشف و ضبط كردند.

رييس پليس آگاهي استان با بيان اينكه طبق ارزيابي صورت گرفته ارزش ريالي كالاهاي كشف شده بالغ بر 80ميليون ريال برآورد شده است گفت : بنا بر گزارش كارشناسان معاونت غذا و داروي استان كليه اين اجناس از نمونه هاي تقلبي و داراي تاريخ مصرف منقضي و از نظر بهداشتي براي مصرف كنندگان خطرناك و مضر بودند.

اين مقام انتظامي افزود : در اين رابطه متصدي اين دو انبار به نام "مهرداد – ر" در عملياتي ويژه دستگير و انبارهاي ياد شده نيز پلمپ شدند .

وي ادامه داد: نكته جالب توجه در اين عمليات شرايط بد و غير بهداشتي نگهداري اين محصولات بود كه نشان از توجه سوداگران به منافع خود و بي اهميتي به سلامت مصرف كنندگان داشت .

سرهنگ حسين زاده در پايان با بيان اينكه متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد بارديگر به شهروندان هشدار داد:استفاده از لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق و فاقد تاييد وزارت بهداشت علاوه بر وارد كردن ضربه به اقتصاد كشور و كارو توليد ،آثار و تبعات بعضاً جبران ناپذيري براي آنان بدنبال خواهد داشت./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.