سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کاربران به چالش شفافیت دارایی‌های کاندید‌های مجلس؛

طلا که پاک است از محاسبه چه باک است!

انتشار لیست دارایی‌ها و اموال تعدادی از کاندید‌های مجلس شورای اسلامی با واکنش‌های مخالف و موافق کاربران فضای مجازی همراه شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته و پس از درخواست های مکرر کاربران فضای مجازی و راه اندازی #چالش_شفافیت_کاندیداها تعدادی از کاندیداها یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فهرستی از اموال و دارایی خود را منتشر کردند.


بیشتربخوانید: انتشار لیست اموال برخی از کاندیدا‌های انتخابات مجلس در توییتر


پس از راه افتادن این چالش که گامی موثر برای شفاف سازی اموال مسئولین است، روح الله نجابت، منصوره طاهری، علی جعفری و محمد حسین حسین زاده بحرینی نیز لیستی از اموال و دارایی‌های خود را منتشر کردند. در ادامه پست‌هایی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

انتشار لیست دارایی‌ها و اموال تعدادی از کاندید‌های مجلس شورای اسلامی که بیشتر آن‌ها از جوانان اصولگرا و انقلابی هستند با واکنش‌های مخالف و موافق کاربران فضای مجازی همراه شد. کاربران ضمن قدردانی از این اقدام مثبت از نمایندگان جناح‌های دیگر نیز درخواست کردند لیستی از اموال و دارایی خود را منتشر کنند همچنین برنامه‌های آینده خود را برای بهبود وضعیت مردم مطرح کنند. در ادامه نمونه‌های از پست‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
همه این کاندیدا ها که مستحق دربافت زکات هستن.
کلثوم کرمیان
۱۲:۴۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
نه بابا تعلق نمیگیره فقیر با رده های بسیار پائینتر فت و فراوونه
یکیش من