سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال حساس سیرجانی‌ها و سپاهان در هفته شانزدهم فوتبال بانوان

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا (جمعه) با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلفی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا (جمعه) ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، اصفهان، سیرجان، کرج، خوزستان و ارومیه پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی، تیم شهرداری سیرجان میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

شهرداری سیرجان - سپاهان اصفهان

شهرداری سیرجان در حساس ترین بازی این هفته میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. سیرجان و سپاهان جزو مدعیان لیگ امسال به حساب می آیند و رقابت سختی برای کسب سه امتیاز این دیدار بایکدیگر دارند. در حال حاضر این ۲ تیم امتیاز برابری در جدول دارند اما به خاطر تفاضل گل، زردپوشان در رده سوم و سیرجانی ها در جایگاه چهارم قرار گرفته اند. برنده این بازی شانس زیادی برای کسب مقام در مسابقات این فصل را خواهد داشت.

سینا بوشهر - ملوان بندرانزلی

سینا بوشهر در این هفته میزبان تیم ملوان خواهد بود. بوشهری‌ها تا اینجای فصل با سه امتیاز در انتهای جدول قرار دارند و اگر با همین روند مسابقات امسال را ادامه دهند، به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند. آن‌ها تا پایان مسابقات، هفت هفته فرصت دارند که شرایطشان را تغییر دهند و در رده بندی بهتری قرار گیرند. در طرف مقابل تیم ملوان با ۱۴ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است و از بازیکنان بومی در ترکیبش بهره می‌برد، این تیم به دنبال کسب امتیاز این بازی است.

ذوب آهن - شهرداری بم

ذوب آهن اصفهان در دیگر بازی حساس این هفته به مصاف شهرداری بم می‌رود. تیم ذوب آهن که نیم فصل دوم لیگ را با هدایت سرمربی جدیدش مژگان مدائم زاده آغاز کرد، اکنون با ۱۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و باید در بازی روز جمعه به مصاف تیم صدرنشین بم برود. شهرداری بم در تمام رقابت‌های این فصل خود به پیروزی رسیده است و باانگیزه بالایی برای کسب عنوان هفتمین قهرمانی خود در مسابقات امسال، لیگ برتر فوتبال بانوان را ادامه می‌دهد.

هیئت البرز - پالایش گاز ایلام

هیئت البرز در هفته شانزدهم رقابت‌ها میزبان پالایش گاز ایلام است، هر چند که البرزی‌ها اولین سال حضور خود در لیگ برتر بانوان را تجربه می‌کنند، اما در این فصل نتایج خوبی کسب نموده اند و در نیم فصل دوم با هدایت سرمربی جدید خود مریم ایراندوست به دنبال حفظ جایگاه خود هستند. تیم البرز در حال حاضر با ۲۲ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. در طرف مقابل تیم پالایش یکی از مدعیان لیگ به شمار می‌آید که با ۲۸ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و برای ارتقا جایگاه خود تلاش می‌کند.

آویسا خوزستان - وچان کردستان

تیم آویسا خوزستان در این هفته میزبان وچان کردستان خواهد ود. آویسا که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، با کسب چهار امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و خطر سقوط به دسته یک این تیم را تهدید می‌کند. این تیم در این هفته رقابت سختی با وچانی‌ها خواهد داشت، زیرا این حریف کردستانی با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و یکی از مدعیان در رقابت‌های امسال به حساب می‌آید.

همیاری ارومیه - آذرخش زاگرس شیراز

همیاری ارومیه در دیگر بازی این هفته میزبان آذرخش شیراز خواهد بود. تیم همیاری و آذرخش فاصله امتیازی نزدیکی در جدول بایکدیگر دارند و هر ۲ برای کسب نتیجه این بازی باید تلاش زیادی بکنند. همیاری ارومیه با ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم و آذرخش شیراز با ۹ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.