سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح جزئیات بودجه پیشنهادی سال ۹۹ شهرداری شیراز

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز، با ارائه جزئیاتی از بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز برای سال ۹۹، گفت: سیاست مشهود در این لایحه کنترل هزینه‌های جاری شهرداری به رغم تورم فعلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید نظری با اعلام اینکه شورای شهر با کلیات بودجه شهرداری برای سال ۹۹ موافقت کرده است، افزود: در ادامه کمیسیون‌های تخصصی به جزئیات این بودجه از حیث درآمد، هزینه و رویکرد نسبت به برنامه پنج ساله مصوب همین شورا بپردازند.

او با بیان اینکه بودجه شهرداری شیراز باید تا قبل از پانزده اسفندماه به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز و تایید هیات تطبیق فرمانداری برسد، تصریح کرد: این لایحه پیشنهادی که هم‌اکنون در کمیسیون‌های تخصصی شورا در حال رسیدگی است، پس از بررسی در کمیسیون تلفیق این شورا برای تصویب نهایی به صحن علنی ارائه خواهد شد.

نظری در ادامه به بیان جزئیاتی از این بودجه پیشنهادی پرداخت و گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز برای سال آینده بالغ بر ۴۳ هزار میلیارد ریال و در دو بخش درآمد و هزینه است که با این احتساب به نسبت سال جاری ۳۳ درصد رشد دارد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: ۳۸ درصد درآمد بوجه پیشنهادی از محل درآمد‌های ناشی از عوارض عمومی تأمین خواهد شد و قریب به ۷۰ درصد بودجه شهرداری نیز صرف توسعه عمرانی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز و بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه ۹۹ شهرداری شیراز؛ ۳۴ درصد اعتبارات هزینه عمرانی، یعنی بالغ بر ده هزار میلیارد ریال صرف توسعه ناوگان حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری خواهد شد.

نظری با بیان اینکه رویکرد بودجه سال ۹۹ شهرداری شیراز، کنترل هزینه‌های جاری و افزایش اعتبارات عمرانی بوده است، خاطرنشان کرد: از این حیث شهرداری شیراز تلاش کرده در لایحه پیشنهادی خود اعتبارات جاری غیر از حقوق و دستمزد را به رغم وجود تورم حاکم بر جامعه نسبت به سال گذشته افزایش ندهد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.