سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حمایت بانک‌ها از طرح‌های اشتغال محور در استان سمنان

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم حمایت بانک‌های عامل از اجرای طرح‌های اشتغال محور گفت: خوشبختانه عملکرد بانک‌های استان در این راستا تاکنون مثبت بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار با مدیران کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان به میزبانی دفتر استاندار سمنان ضمن بیان اینکه حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا و کارآفرینی از سوی بانک‌های عامل به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد بانک‌های استان در اجرای طرح‌های اشتغال‌زا مطلوب است.

او با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال جاری افزود: در این عرصه بانک‌های عامل می‌توانند با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زا کمک‌کننده باشند.

استاندار سمنان در ادامه با اشاره به تلاش و همکاری بانک‌های عامل استان برای توسعه اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت در یک سال گذشته یادآور شد: در برهه کنونی ضروری است برنامه‌ریزی بانک‌های عامل برای حمایت از تولید، اشتغال و دیگر طرح‌های اقتصادی و اجتماعی در استان ادامه یابد.

آشنا گر در پایان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه ایران ابراز داشت: دشمن با ایجاد فشارهای اقتصادی و اعمال تحریم‌ها درصدد فلج کردن پایه‌های تولید و اشتغال در کشور بود اما با عزم ملی، تلاش مسئولان و همراهی ملت شریف ایران این توطئه‌ها خنثی شد.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.