سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه اورژانس نیکشهر افتتاح شد

پایگاه اورژانس نیکشهر با صرف هزینه ای معادل ۴۰۰ میلیون تومان همزمان با چهارمین روز دهه فجر در این شهرستان در مراسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهران امینی‌فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر بهره برداری از ۸۰ طرح بهداشتی و درمانی در جنوب سیستان و بلوچستان محدوده زیرپوشش این دانشگاه آغاز شده است.

مهران امینی‌فرد افزود: بیشترین طرح های دهه فجر این دانشگاه به ترتیب با ۳۳ و ۱۴ طرح به پایگاه های اورژانس و درمانگاه بهداشتی و درمانی اختصاص دارد.

او  ادامه داد: برای راه اندازی طرح های بهداشتی و درمانی دهه فجر در جنوب سیستان و بلوچستان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: افزون بر یک میلیون نفر از مردم استان از مزایای طرح های دهه فجر بهره مند می شوند.

او  به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه پزشکی در منطقه بلوچستان اشاره کرد و افزود: شاخص دسترسی به پزشک از ۵۰ هزار نفر به ازای هر پزشک در قبل از پیروزی انقلاب به زیر پنج هزار نفر در حال حاضر ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.