سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضائیه پنجشنبه مهمان بوشهر است

آیت اله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه پنجشنبه به بوشهر سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیدار با خانواده معظم شهدا و قشر‌های مختلف مردم، دیدار با قضات، شرکت در جلسه شورای اداری استان بوشهر و شورای عالی قضایی از جمله برنامه‌های سفر پنجشنبه  رئیس قوه قضائیه به بوشهر است.

امروز هم معاونان و هیات‌هایی از قوه قضائیه در سفر به نقاط مختلف استان بوشهر مشکلات قضائی این استان را بررسی می‌کنند.

معاون حقوقی قوه قضائیه، رئیس سازمان زندان‌ها، رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک، معاون فرهنگی قوه قضائیه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، رئیس مرکز شورا‌های حل اختلاف، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، امروز در سفر به شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر خواست‌های مردم و مشکلات قضائی این شهرستان‌ها را بررسی خواهند کرد.

سخنگوی قوه قضائیه نیز دیروز در نشست خبری خود اعلام کرده بود: برای شنیدن حرف مردم و اطلاع از خواست مردم ان‌شاءالله در پایان این هفته، سفر بعدی استانی رئیس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قوه قضاییه استان بوشهر انجام خواهد گرفت.

اسماعیلی افزود: هیات‌هایی را از قبل برای بررسی مشکلات قضایی استان، مشکلات مردم و اطلاع از خواست مردم اعزام کرده‌ایم و با حضور در این استان و برگزاری دیدار‌ها و ملاقات‌های مردمی و نخبگانی، اشراف بیشتر نسبت به خواست و تقاضای مردم پیدا خواهد شد.

او بیان کرد: خوشحالیم که اعلام کنیم تمامی برنامه‌ها و مصوبات سفر و درخواست‌های مردم کاملاً جدی، عملیاتی و اجرایی تا زمان حصول نتیجه پیگیری می‌شود و حتی مواردی که درخواست‌ها به حق و قانونی نیست تاکید شده است که پاسخ داده شود مبنی بر اینکه این تقاضا بررسی شد، اما این تقاضا برابر ضوابط و مقررات قانونی امکان اجابت نداشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.