سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع نقاط حادثه خیز شهر زرند

برای افزایش ایمنی تردد شهروندان و عابرین پیاده، نقاط حادثه خیز و ترافیک ساز سطح شهر شناسایی وکلنگ اصلاح سه نقطه از این معابر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اعلام اینکه فراهم کردن زمینه تردد آسان و ایمن شهروندان یکی از برنامه‌های این شهرداری در طی چند ماه آینده خواهد بود گفت: بهبود زیر ساخت‌های شهری و ارتقاء ایمنی، تسهیل در روان سازی ترافیک از مسائلی است که در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک درون شهری قرار دارد.

منتخب شورای شهر زرند از اجرای چندین پروژه ارام و روان سازی ترافیک در سطح شهر زرند در طی دو سال گذشته خبر داد و افزود:با اجرای این طرح‌ها در طی این مدت شاهد کاهش تصادفات و آمار مجروحین در سطح شهر زرند بوده ایم.

شهردار زرند درادامه بازنگری کلی در طراحی و ساماندهی جامع ترافیکی در نقاط حادثه خیز و گره ترافیکی شهر را مستلزم یک کارشناسی جدی دانست و گفت: در این خصوص ۳ نقطه از شهر کارشناسی و رفع خطر خواهد شد.

او اصلاح نقاط چهارراه دانش، بلوار یادگار امام وبلوار جنت را از سه طرح اجرایی در سال جاری عنوان کردو بیان داشت:علاوه بر تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات و رفع نقاط حادثه خیز باید قدامات فرهنگی و آموزشی به موازات اقدامات فیزیکی انجام شود.

شهردار زرند با اعلام اینکه کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور شهروندان همواره مد نظر مدیران شهرداری قرار داشته است تصریح کرد:برنامه ریزی ما به گونه ایست که تا سال آینده نقاط حادثه خیز کاهش پیدا کند.

او هزینه اجرای این طرح را در فاز اول ۱۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و تاکیدکرد:امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد بالابردن ضریب ایمنی شهر زرند باشیم.

مهندس نورالدینی فرمعاون فرماندار زرند از اقدامات شهرداری زرند در خصوص بالابردن امنیت و ترافیک شهری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.