سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمپین اعتراضی هنرمندان استرالیایی برای بحران آب و هوا

۴۱ هنرمند معترض استرالیایی، کمپینی را برای جلب توجه مردم و مسئولان به بحران آب و هوا تشکیل دادند.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  یک گروه هنری متشکل از ۴۱ هنرمند معترض استرالیایی، کمپینی به راه انداختند تا توجه مردم و مسئولان را به بحران جاری آب و هوا و آتش سوزی بی سابقه و سراسری استرالیا جلب کنند و به پوشش ندادن رسانه‌ها و سکوت دولت استرالیا در مورد عواقب زیست محیطی این آتش سوزی گسترده اعتراض کنند.

این جنبش هنری در ۳ شهر بزرگ استرالیا یعنی سیدنی، ملبورن و بریزبن با نصب پوستر‌های دارای پیام‌های هشدار دهنده فعالیت می‌کنند و تاکنون ۷۸ پوستر تبلیغاتی در مکان‌های عمومی سطح شهر توسط ۲۰ فرد داوطلب نصب شده است.

این پوستر‌ها بحران فعلی آب و هوا که باعث خشکسالی ویرانگر و آتش سوزی‌های بی سابقه‌ای در قاره استرالیا شده است را به نمایش می‌گذارند و طیف وسیعی از موضوعات از جمله صنعت سوخت‌های فسیلی، شجاعت آتش نشانان استرالیایی و نابودی گیاهان و جانوران بی نظیر استرالیایی را پوشش می‌دهد و قصد دارد تا مخاطب را به فکر کردن درباره این بحران عظیم وا دارد.

روی هر یک از این پوستر‌ها بارکدی وجود دارد که نشان می‌دهد مستقیما با بیش از ۳۰ موسسه خیریه در ارتباط هستند و اطلاعات مربوط به فعالیت این شرکت‌ها در اختیار افرادی است که می‌خواهند به این موسسات کمک کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.