سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث در ۱۵ بهمن ۹۸؛

دستگیری باند حرفه‌ای توزیع کننده مواد مخدر/ کشف زمین خواری در یکی از روستا‌های بوشهر

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‎شنبه ۱۵ بهمن ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری باند حرفه‌ای توزیع کننده مواد مخدر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری باند حرفه‌ای توزیع‌کنندگان مواد مخدر به استان‌های همجوار خبر داد.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد افزود: پس از یک ماه فعالیت اطلاعاتی، تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر که به صورت یک باند سازماندهی شده توزیع‌کننده مواد مخدر تریاک در استان‌های فارس و بوشهر فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

او ادامه داد: در جریان این عملیات و اقدام اطلاعاتی که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام گرفت یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه وانت حامل ۵۵ کیلو و ۲۰۰ گرم توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: سه نفر از افراد این باند دستگیر شده اند.

کشف بیش از ۷ میلیارد ریال زمین خواری در بوشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از آزادسازی ۵۰ هزار متر مربع اراضی ملی از دست متصرفان به ارزش  هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال  خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی گفت: ماموران و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، با رصد اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی اطراف بوشهر در روستای چاهکوتاه، به دست فردی سودجو این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با کارشناسی زمین‌های مورد نظر با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی مشخص شد، متهم اقدام به تصرف غیرقانونی ۵۰ هزار متر مربع اراضی ملی به شیوه و شگرد علامت گذاری، تخریب و شخم زنی کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است، بیان کرد: ارزش اراضی کشف شده برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف دو دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی شهید صلاحی در جاده خروجی شهرستان دشتستان به سمت استان فارس،  هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه کامیون کشنده تریلر مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: پس از بازرسی از کامیون‌ها مشخص شد یکی حامل ۸۷ دستگاه دوچرخه قاچاق و یکی دیگر حامل ۶۵۰ عدد برد الکترونیکی قاچاق و دستگاه‌های جانبی آن است و در حال انتقال به خارج از استان.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ارزش مالی این دو محموله طبق نظر کارشناسان حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، و در همین زمینه و متهم دستگیر شدند.

برخورد موتورسیکلت با سنگ جدول، یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلتبا سنگ جدول در شهر جم موتورسوار کشته شد.

سرهنگ قدرت الله کشکولی ادامه داد: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان بازارچه شهر جم، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سنگ جدول کنار خیابان، رخ داده است.

او بیان کرد: در این حادثه، موتورسوار به بیمارستان منتقل شد اما  بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

انهدام باند سارقان سیم برق در دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: دو سارق سیم برق و اماکن خصوصی دستگیر شدند.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در حوزه سرزمینی این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دشتی گرفت.

او ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، اما در ادامه با توجه به شواهد موجود به ۱۴ فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی با همکاری دو همدستش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از شناسایی و دستگیری همدست سارق در عملیاتی جداگانه و غافلگیرانه خبر داد و بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ک

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.