سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سورپرایز احتمالی سامسونگ برای کاربران خود

بر اساس جدیدترین اخبار فاش شده، سامسونگ احتمالا یک روز پس از عرضه گلکسی S20 اسپیکر هوشمند خود را به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ یکی از پرکارترین شرکت‌های دنیاست زیرا هر ساله تعداد زیادی دستگاه جدید معرفی می‌کند. این شرکت پس از معرفی پرچمداران جدید خود صبر زیادی برای معرفی دیگر گوشی‌ها  و محصولات خود نکرده است. اکنون نیز صحبت‌هایی درباره ورود یک دستگاه جدید به خانواده بزرگ محصولات این شرکت به گوش می‌رسد.

محصول دیگر سامسونگ برای طرفدارانش

ما حدود یک هفته از پرده برداری از گلکسی S20 سامسونگ فاصله داریم، اما ممکن است این شرکت کره جنوبی یک سورپرایز دیگر برای طرفداران خود داشته باشد. گلکسی Home Mini که تقریباً دو سال پیش معرفی شد، یک بلندگو هوشمند است که هیچوقت در بازار عرضه نشد. اگرچه سامسونگ بار‌ها گفته است که بلندگو‌های هوشمند خود را در به زودی عرضه می‌کند، اما هرگز متعهد به این کار نبوده است.

اطلاعیه جدید سامسونگ

برای نخستین بار یک اطلاعیه رسمی که به طور خلاصه درباره این دستگاه صحبت می‌کند در وب سایت سامسونگ منتشر شده است. توسط این اطلاعیه تائید می‌شود که Galaxy Home Mini در تاریخ ۱۲ فوریه، درست یک روز پس از رونمایی شدن Galaxy S20، در بازار عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از فناوری‌های به کار رفته در دوربین سامسونگ گلکسی S20 


اگرچه این اطلاعیه به سرعت از وب سایت بیرون کشیده شد، اما ما از یکی از خبرگزاری‌های معتبر خارجی این خبر را به دست آوردیم. براساس این اعلامیه، Galaxy Home Mini از ۱۲ فوریه عرضه می‌شود، اما فقط در کره جنوبی این اتفاق رخ خواهد داد. این دستگاه با قیمتی در حدود ۸۰ دلار برای خرید در دسترس خواهد بود.

اگرچه در این اطلاعیه اشاره‌ای به Galaxy Home نشده است، لزوماً به معنای این نیست که سامسونگ تصمیم گرفته است آن را به کلی کنار بگذارد. اگر سامسونگ واقعاً Galaxy Home Mini را هفته آینده به بازار عرضه کند، ما انتظار داریم بلندگوی هوشمند در ماه‌های آینده وارد آمریکا شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.