گفته شده نسخه آماده تولید این خودرو بسیار شبیه کانسپت موردبحث است. به همین خاطر شاهد استفاده از جدیدترین زبان طراحی هونگچی در این شاسیبلند خواهیم بود. خودروهای H۷ و H۹ برای اولین بار با چنین زبان طراحیای پدیدار شدند.
این شاسیبلند الکتریکی توسط گیلز تیلور طراحی شده، فردی که یکی از مدیران طراحی رولزرویس بوده است. نمای جلوی E۱۱۵ تحت تأثیر جلوپنجرهای بزرگ و نوار قرمز مشابه است. کانسپت یاد شده همچنین از رینگهای کرومی بزرگ، دوربین بجای آینه و چراغهای عقب گیرایی سود میبرد که با میلهی نورانی ضخیمی به هم متصل شدهاند. کانسپت هونگچی فاقد کابینی کامل بوده بنابراین به سختی میتوان درباره کابین مدل تولیدی نظر داد.
با این وجود شاهد کابینی سطح بالا و مشابه با H۹ خواهیم بود. به احتمال زیاد در این بخش پشت آمپرهای دیجیتالی، صفحهنمایش بزرگ و سطوح چرمی لوکس بکار خواهند رفت.
همانگونه که از نبود جلوپنجرهای سنتی حدس زدهاید، هونگچی E۱۱۵ خودرویی تمام الکتریکی است. این کانسپت در نمایشگاه فرانکفورت سال پیش با برد ۶۰۰ کیلومتری و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۴ ثانیهای معرفی شده بود که برای خودرویی با این ابعاد پرفورمنسی احساسبرانگیز است. جزئیات پیشرانههای الکتریکی و باتری بکار رفته در مدل تولیدی هنوز اعلام نشده است.
قرار است شاسیبلند جدید این خودروساز اواخر سال جاری میلادی معرفی شود.
انتهای پیام/