سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام دهه فجر

کلنگ زنی ۱۷ پروژه در شهرستان سربیشه

محمدی فرماندار شهرستان سربیشه از کلنگ زنی ۱۷ پروژه در این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، محمدی فرماندار شهرستان سربیشه در نشست  خبری به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: ۱۵۶ پروژه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و ۱۷ پروژه نیز در این دهه کلنگ زنی خواهد شد.

او  از بهره برداری از سد مخزنی سیاهو با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان با حضور یکی از مسولین کشوری در چند روز اینده خبر داد و افزود:در کمیته نامگذاری شهرستان با نامگذاری این سد به نام سردار سلیمانی موافقت شده است

محمدی اظهار کرد: گازرسانی به ۳۶ روستای سطح شهرستان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی درح و لانو، کلنگ زنی گلخانه ده هکتاری شرکت کشت و صنعت بیدمشک و کلنگ زنی ۲۲ کیلومتر راه باند دوم سربیشه ماهیرود از جمله پروژه‌های شاخص در  ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان سربیشه ادامه داد:  کلنگ زنی فاز اول نیروگاه ۵۰ مگاواتی شهر درح، افتتاح ۱۵ طرح برای افزایش پوشش تلفن همراه و اینترنت  از دیگر پروژه‌های شاخص در این دهه است.

او با اشاره به تحول مسکن محرومین در رونق ساخت و ساز در این شهرستان تصریح کرد: هزار و ۶۶۴ واحد سهم شهرستان سربیشه بوده که تمامی آن واحد‌ها تعیین تکلیف شده است.

محمدی  ادامه داد: ۴۷ میلیارد تومان آن بلاعوض و ۴۰ میلیارد تومان آن تسهیلات چهار درصد بوده است که در حال حاضر ۲۰۰ واحد آماده بهره برداری است.

فرماندار شهرستان سربیشه از اتمام پروژه دوبانده شدن محور بیرجند سربیشه تا دهه مبارک فجر سال ۹۹ خبر و افزود: انعقاد قرارداد برای ساخت باند دوم محور سربیشه نهبندان نیز انجام شده و به زودی عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

اوهمچنین از افتتاح نمایندگی پزشکی قانونی در شهر سربیشه در چند روز آینده خبر داد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.