سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

تولید پلیمر از گاز در کشور بومی‌سازی شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: دانش فنی تولید پلیمر از گاز بومی‌سازی شده و از سال آینده در اسلام آباد غرب اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز در گردهمایی دانش افزایی روحانیان و تجلیل از مدیران فعال و خادمان نماز شرکت‌های پتروشیمی کشور در مشهد، گفت: دانش فنی تولید پلیمر از گاز ، بومی‌سازی شده و از سال آینده در اسلام آباد غرب اجرایی می‌شود.
 
او با بیان اینکه کالا‌های ۱۵ هزار بنگاه فعال به صورت مستقیم توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی تامین می‌شود و حدود یک میلیون نفر در این صنعت و بنگاه‌های وابسته مشغول کار هستند، ادامه داد: اولویت تولیدات شرکت ملی پتروشیمی برای بنگاه‌های داخلی و رونق آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: درآمد صنعت پتروشیمی ۱۷ میلیارد دلار است و بیشتر تولیدات آن به چند کشور آسیایی و اروپایی صادر می‌شود.

محمدی افزود: در بخش توسعه این صنعت از سال ۹۲ گام‌های جهشی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اینک ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی ۶۶ میلیون تن است که بر اساس طرح‌های جهشی تا سال ۱۴۰۰ به یکصد میلیون تن و در سال ۱۴۰۴ به ۱۳۳ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به اهمیت نماز ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی خود در امر نماز را باید ارزیابی کنیم و ورودی و خروجی کار را بسنجیم تا بدانیم در زمینه جذب افراد به نماز چقدر موفق بوده‌ایم.
 
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مسایل اخلاقی و فعالیت در این حوزه سخت‌تر از کار پتروشیمی است، باید فعالیت‌های خود را مقایسه و نقد کنیم و جامعه را درست ببینیم تا بتوانیم بطور صحیح برنامه‌ریزی نمائیم.

انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.