سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خبر داد؛

کشف بیش از ۶۰۰ عدد قرص غیر مجاز روان گردان در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری ۲ فروشنده قرص‌های غیر مجاز و کشف ۶۵۰ عدد قرص روانگردان غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر فرمانده انتظامی شهرستان دهلران مکی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ در سطح شهرستان  دهلران و در راستای اجرای رسالت پلیس که برقراری نظم و آرامش شهروندان است ، طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرا شد .

او اضافه کرد : دراجرای این طرح که به طور مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان اجرا شد ، ۲ فروشنده قرص‌های غیر مجاز شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان  دهلران با بیان اینکه در بازرسی از متهمان مقدار ۶۵۰ عدد قرص روان گردان کشف شد، تصریح کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضائی شدند.

شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.