سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گام مثبت لشگر ۱۰ سیدالشهدا در محرومیت زدایی

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: لشگر ۱۰ سیدالشهدا برای ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام (ره) اعلام آمادگی کرده است.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به نشست صبح امروز خود با سردار آتانی فرماندهی لشگر ۱۰ سیدالشهدا گفت: در این دیدار زمینه‌های مشارکت سپاهیان لشگر ۱۰ سیدالشهدا در طرح‌های محرومیت‌زدایی موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد پایگاه‌های ثبت‌نام در محل لشگر ۱۰ سیدالشهدا برپا شود.

او بابیان این که در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به کارت مجازی فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، افزود: با توجه به افزایش خانوار‌های مددجو طی دو سال اخیر می‌بایست تا پایان امسال زمینه همکاری جذب ۲۳ هزار حامی جدید در استان البرز را فراهم کنیم.

محمدی فرد با اعلام این که حداقل کمک ماهیانه پرداختی حامیان در این طرح ده هزار تومان است گفت: حامیان می‌توانند با حضور در دفاتر امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری در استان البرز و یا تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ حامی شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیاز‌های جامعه هدف این نهاد، از خیران می‌خواهیم برای رفع مشکلات خانوار‌های تحت حمایت به ما کمک کنند.

انتهای پیام/خ.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.