سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت بانوان مناطق سیل زده در نمایشگاه صنایع دستی مشهد

نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی به همت شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت در خراسان رضوی و با حضور بانوان مناطق سیل زده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آرزو حیدریان رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی، گفت: این نمایشگاه با عنوان "زنان – اشتغال – سلامت " در سه سال گذشته فعالیت‌های هدفمندی با شعار حمایتی " توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی " در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

او ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ایجاد انگیزه برای تداوم فعالیت در این عرصه و آگاهی از سلایق بازار مصرف از طریق ارتباط  با هنرمندان برگزار شده است.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه با اختصاص دادن غرفه هایی به بانوان سیل زده مناطق شمال کشور و همچنین منطقه جنوب شرق کشور امکان حضورشان را در این نمایشگاه را فراهم کرده تا  علاوه برآرامش و سلامت جسم و روان، توانمندی‌های خود را معرفی کنند.

حیدریان افزود:  این نمایشگاه دارای۳۰ غرفه است که شامل  آثاری از هنرمندان برجسته بانوان کارآفرین استانهای خراسان ،سیل زدگان گلستان و سیستان و بلوچستان  در رشته های قلم زنی ، حکاکی ،روی فلز، منبت چوب ،معرق چوب ،عروسک سازی ، زیور آلات  ، سفال و سرامیک ، نقاشی وسراجی سنتی  فرش ، چرم و ...  است.

 

انتهای پیام//ی.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.