سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخراج ناظم مدرسه به دلیل ضرب و شتم دانش آموز تبریزی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اخراج ناظم خاطی به دلیل ضرب و شتم دانش آموز در یکی از مدارس غیرانتفاعی تبریز خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر پاشایی، اظهار کرد: به محض اطلاع از این ماجرا گزارش‌های لازم برای بررسی صحت این موضوع انجام و در عرض دو ساعت با خاطیان این موضوع برخورد شد.

وی بیان کرد: ناظمی که دانش آموز را در مدرسه‌ای در ناحیه ۴ تبریز مورد ضرب و شتم قرار داده بود، جزو نیروی رسمی و استخدامی آموزش وپرورش استان نیست.

وی با بیان این‌که دانش آموز توسط ناظم مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، گفت: این مدرسه غیرانتفاعی بوده، به محض اطلاع از موضوع، بلافاصله دستور اخراج دائم این فرد شده و خواستار ارسال پرونده‌ی مدرسه مذکور به هیئت وزارت شدیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید به ضرورت رعایت دستور العمل در بدنه‌ی آموزش و پرورش، گفت: طبق دستور عمل هرگونه تنبیه بدنی در دستگاه تعلیم و تربیت ممنوع بوده و رعایت آن نیز توسط عوامل مدارس کاملا ضروری است.

وی در خاتمه تاکید کرد: اقدامات آموزش و پرورش طبق دستورالعملانجام می‌شود و اگر تنبیه بدنی در مدارس اتفاق بیافتد، طبق قانون با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۰:۴۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
حقش بود ، دانش آموز پرخاش گر بی تربیت، چرا از معلما حمایت نمی کنید.کاش بیوگرافی این دانش آموز در می آوردید ببینید چه کارهایی داخل مدرسه انجام داده که ناظم مجبور کرده باهاش برخورد کنه
م
۱۸:۳۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
خدا مسوولان رسانه راهدایت فرماید تا از دشمنی با معلمان دست بردارند
محقق
۱۹:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
راه حل مقابله با دانش آموزان خاطی چیست
علیرضا
۱۸:۵۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
ناظم حقتون
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
این بسیار احمقانه است که دانش اموز بی نظم را بی گناه و ناظم مدرسه را خاطی خطاب می کنند.
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
این بسیار احمقانه است که دانش اموز بی نظم را بی گناه و ناظم مدرسه را خاطی خطاب می کنند.
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
این بسیار احمقانه است که دانش اموز بی نظم را بی گناه و ناظم مدرسه را خاطی خطاب می کنند.
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بچه اگه داخل خانواده خودش بدرفتاری کنه. پدر و مادر پوستش رو میکنن و تبیه میکنن. ولی داخل مدرسه هرنوع بی تربیتی و بی احترامی به معلم و کادر مدرسه میکنه و کسی حق نداره تنببه کنه. با همین فرمان ادامه بدید در آینده نه تنها آدم های بی سوادی بار میان بلکه بی ادب و گستاخ هم میشن. اگه بچه خودم هم بی ادبی کنه باید تنبیه بشه. دسته اون ناظم درد نکنه.
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
تو خوبی
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
حتما حقش بوده زده
باهر
۱۳:۵۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
ابن افراد جانی باید محاکمه و زندانی و قصاص شوندتا درس عبرتی برای دیگرجانیانی باشد که درنظام آموزش و پرورش هستند نه فقط اخراج و دیگر هیچ!!!@
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
معلم ها اسم فرهنگیان رو به دوش می کشند و البته شاید از نوع خشن، بی رحم و منطق. بهتر است برای درمان خشونت در جامعه نظمین مدارس را آموزش و تربیت نمود.