سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمتر از ۸ ورزشکار ایرانی به خارج مهاجرت کرده‌اند/ مشکلی برای بازگشت به کشور ندارند

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مهاجرت برخی ورزشکاران ایرانی به خارج گفت: با توجه به عدم درخواست پناهندگی، آنها مشکلی برای بازگشت به کشور ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن چند منظوره تختی لاهیجان با بیان اینکه دولت با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا در تلاش است که زمینه افزایش بهره‌وری را با استفاده بهینه از منابع فراهم کند اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی زیادی برای افتتاح در کشور در نظر گرفته شده است که در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سال گذشته برای بهره‌برداری از ۵۰۰ پروژه ورزشی در کشور هدف‌گذاری شده بود گفت: امسال نیز برای بهره‌برداری از ۷۰۰ پروژه در حوزه ورزش هدف‌گذاری کرده بودیم، اما اعلام می‌کنم که تا پایان امسال ۸۰۰ پروژه ورزشی در حوزه ورزش و جوانان در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

او از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۴۹ پروژه با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال در سطح کشور خبر داد و ابراز داشت: افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌های ورزشی ۷۴۴ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی کشور اضافه می‌کند.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه ملت ایران لایق خدمتگزاری هستند خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف دولت‌مردان در کشور ایجاد شرایط رفاهی بیشتر برای مردم در سطح جامعه است و امیدواریم بتوانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وزیر ورزش و جوانان حوزه ورزش را در استان گیلان مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: استان گیلان دارای ظرفیت خوبی در حوزه ورزشی است و در دهه فجر امسال ۱۲ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: سالن تختی لاهیجان پس از سال‌ها وقفه امروز به‌همت مسئولان استانی و کشوری تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید و امیدواریم جوانان این شهرستان بتوانند به خوبی از فضای ورزشی فراهم شده برای افزایش نشاط و شادابی خود استفاده کنند.

ارسلان زارع با بیان اینکه جوانان در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی دارند تاکید کرد: دولت به استفاده از جوانان در حوزه‌های مختلف معتقد است و همه باید با حضور در رویداد‌های مختلف برای پیشرفت و آبادانی کشور و استان گیلان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم پروژه‌های ورزشی گیلان تا پایان این دولت تکمیل شوند بیان کرد: در دهه فجر امسال در گیلان ۹۵۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند که امیدواریم بتوانیم تا پایان این دولت پروژه‌های نیمه‌کاره در حوزه ورزش را تکمیل کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مهاجرت برخی از ورزشکاران کشورمان خاطرنشان کرد: این افراد که که تعداد آن‌ها به کمتر از ۸ نفر می‌رسد به‌دلایلی نظیر تحصیل و زندگی به خارج از کشور رفتند و با توجه به عدم درخواست پناهندگی از سمت آنان مشکلی برای بازگشت به کشور ندارند.

به گزارش تسنیم سالن چندمنظوره جهان پهلوان تختی در شهرستان لاهیجان با ۲ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا و با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال امروز و پس از ۱۳ سال توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

همچنین فاز نخست استادیوم ۵ هزار نفری رستم‌آباد رودبار با متراژ ۱۴ هزار مترمربع و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان در گیلان افتتاح شد.

افتتاح سالن چند منظوره طبقاتی تختی لاهیجان با حضور وزیر ورزش و جوانان

در چهارمین روز از دهه فجر سالن چندمنظوره طبقاتی تختی لاهیجان با هزینه ۱۰۵ میلیارد ریال با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و زارع استاندار گیلان، به بهره‌برداری رسید.

پیش از این مراسم نیز وزیر ورزش و جوانان و استاندار گیلان، از استادیوم فوتبال پنج هزار نفری در حال تکمیل رستم آباد شهرستان رودبار بازدید کردند.

افتتاح زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی فلکده، سالن ورزشی شهدای مدافع حرم و پیست بین المللی دوچرخه سواری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت، افتتاح سالن تیر و کمان در رشت و حضور در اختتامیه مسابقات بین‌المللی وزنه برداری جام جهان پهلوان نامجو از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان گیلان است.

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.