سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین

حافظان قرآن کریم شهر قزوین در مراسمی در مسجد النبی قزوین تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین گفت: قرآن کریم دوای درد‌های انسان است و آن‌ها که ایمان داشته باشند به سعادت می‌رسند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: جامعه اگر قرآنی باشد به آرامش می‌رسد و جهان زمانی روی آرامش می‌بیند که انسان‌ها به حقایق قرآنی اهمیت دهند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: امروز به شدت نیاز داریم که آموزه‌های قرآنی در جامعه پیاده شود.

استاندار قزوین هم در این مراسم تاکید کرد: هر چقدر انس ما با قرآن بیشتر باشد و فرزندان خود را با آموزه‌های دینی و قرآنی تربیت کنیم به سعادت نزدیکتر می‌شویم.

جمالی پور افزود: پایه انقلاب بر اساس مردم و ایمان مردم بود و امروز باید قدردان ارزش‌های دینی خود از جمله قرآن باشیم و آن را چراغ راه زندگی خود قرار دهیم.

داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین دیگر سخنران این مراسم هم ترویج فرهنگ قرآنی را در اولویت برنامه‌های شورا و شهرداری قزوین دانست و گفت: امسال شهرداری بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برای فعالیت‌های قرآنی هزینه کرده است.

طاهرخانی شهردار قزوین هم گفت: دوازدهمین همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین به منظور تجلیل از ۸۵۰ نفر از حافظان قرآن کریم در قالب هزار و ۷۵۵ جزء برگزار شده است.

طاهرخانی افزود: ۸۵ درصد شرکت کنندگان بانوان و ۱۵ درصد مردان هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.