سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاسجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نماینده مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشد، باید به مردم وصل شود

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: نمایندگان مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشند، باید به مردم وصل شوند.

حسن لاسجردی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نظام مردم سالار، آرای مردم است که جهت دهی جامعه را برای مدتی مشخص می‌کند؛ این مردم هستند که به چهره ها و گروه‌های سیاسی و برخی مکاتب فکری فرصت می‌دهند که علایق، خط مشی و تفکرات سیاسی خود را برای مدتی که در مسئولیت هستند، پیاده کنند.

او ادامه داد: همه جوامع تلاش می‌کنند موضوع مشارکت با حداکثر ظرفیت را مورد توجه قرار دهند.

لاسجردی افزود: در شرایط فعلی با توجه به همه فراز و نشیب های که در عرصه های سیاسی و اقتصادی مواجهیم، نیاز است رای دهندگان با ظرافت و دقت بیشتری به کسانی رای دهند که دارای پالایش روحی هستند و آنقدر به قوانین دلبستگی دارند که بتوانند از منافع شخصی بگذرند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس همیشه محل تمرکز قوانین و مقررات بوده کسانی که این دوره نمایندگی مجلس را می پذیرند باید آنقدر قابلیت داشته باشند که از تراکم قوانین پرهیز کنند و بتوانند تنقیح و کاستن قوانین مزاحم را در برنامه قرار دهند. نماینده مجلس بیش از آنکه به حاکمیت و قدرت وصل باشد باید به مردم وصل شود.

لاسجردی با اشاره به ویژگی های یک نمایندگان گفت: باید در اظهار نظر نمایندگان حریت و آزادگی وجود داشته باشد و تعارفات تشریفاتی را کنار بگذارند و به صورت صریح نمایندگی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.