سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری طرح‌های کشاورزی مازندران با حضور رییس دفتر رییس جمهور

سخنگوی جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح همزمان طرح‌های بخش کشاورزی استان با حضور رییس دفتر رییس جمهور و معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی خلیلی سخنگوی جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح همزمان طرح‌های بخش کشاورزی مازندران در ایام الله دهه فجر ۹۸ خبر داد و گفت: بخش کشاورزی مازندران امسال ۸۵ پروژه شاخص خود را با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌رساند.

او افزود: طرح‌های کشاورزی مازندران به طور همزمان در گلخانه فوق مدرن هیدروپونیک گل آنتوریوم در شهرستان آمل در روز پنجشنبه و ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور، استاندار و مسؤولان استانی به بهره برداری می‌رسند.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از برگزاری آیین تجلیل از تولیدکنندگان نمونه ملی و استانی بخش کشاورزی در جهاد کشاورزی مازندران خبر داد و گفت: این آیین در روز چهارشنبه همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و استاندار مازندران برگزار خواهد شد.

خلیلی افزود: بخش کشاورزی مازندران امسال موفق به معرفی ۴۳ نمونه استانی و هفت تولیدکننده ملی در کشور شد که با حضور رئیس جمهور و مقامات کشوری مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.