سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۳۲ شعبه اخذ رای در آسارا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: ۳۲ شعبه اخذ رای در سطح بخش آسارا و ۵ شعبه در سطح شهر پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نورمحمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در بخش آسارا ۳۲ شعبه اخذ رای در سطح بخش و ۵ شعبه در سطح شهر پیش بینی شده است که امروز از روند مراحل اجرای انتخابات و ستاد انتخاباتی بخش و شهر بازدید شد و خوشبختانه کلیه اقدامات در امر انتخابات بر اساس برنامه زمان بندی انجام شده و بر اساس مقررات و جدول زمانبدی و در زمان معین انجام شده و خواهد شد.

او افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته جمعی از مدیران مرتبط از فرمانداری‌ها و بخشداری‌های از ستاد‌های انتخاباتی سطح استان بازدید و بازررسی به عمل خواهند آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در این بازدید‌ها آخرین روند و مراحل انتخابات را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهیم.

او افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از ستادهای انتخاباتی تمام شهرستان‌ها و بخش استان بازدید خواهد شد.

فردی گفت: پیش بینی نیروهای زبده و امتحان پس داده در برگزاری انتخابات که اشراف به قانون دارند، مهمترین تمهیدی است که باید اندیشیده شود  و همه عوامل برگزاری انتخابات به ویژه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی باید مرّ قانون را رعایت کنند تا این رویداد سیاسی بزرگ در نهایت شفافیت و سلامت با حضور گسترده مردم برگزار شود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.