سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید حرکتمان در جهت حفظ یکپارچگی نظام و انقلاب باشد

وزیر نیرو گفت: در این ۴ دهه دشمن خواسته این ما را به منها تبدیل کند و تا به الان نتوانسته این کار را بکند و ما باید حرکتمان در جهت حفظ یکپارچگی نظام و انقلاب باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: امام خمینی (ره) از تمامی منها ما ساخت و با اون ما گردن منیت رژیم پهلوی را شکست و تا به امروز میراث ما را برجای گذاشت.

او افزود: در این ۴ دهه دشمن خواسته این ما را به منها تبدیل کند و تا به الان نتوانسته این کار را بکند و ما باید حرکتمان در جهت حفظ یکپارچگی نظام و انقلاب باشد.

اردکانیان در خصوص اقدامات وزارت نیرو بیان داشت: حرکت در دولت استمرار خواهد داشت تا بتوانیم یکی از صفحات زرین کارنامه‌ی جمهوری اسلامی را رقم بزنیم. ما در آن زمان قبل از انقلاب با همه‌ی امکاناتی که رژیم پهلوی داشت،۴ تصفیه خانه فاضلاب داشتیم و الان ۲۳۳ تصفیه خانه داریم. ظرفیت ۷ هزار مگاواتی تولید برق داشتیم و الان از مرز ۸۰ هزار مگاوات گذشته، ما به جایی رسیدیم که هر ۷۵ روز یک تصفیه خانه آب و هر ۴۵ روز یک تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار می‌شود.

وزیر نیرو ادامه داد: از ۲۲۷ پروژه‌ی وعده داده شده جمعا ۱۴۳ پروژه آب و برق با سرمایه گذاری ۲۲ هزار میلیارد تومان در ۲۳ استان کشور به بهره برداری رساندیم این درحالیست که ۲۲۷ پروژه با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومان هر هفته در پویش الف_ب_ایران به بهره برداری میرسد.

این مقام مسئول گفت: در آستانه بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن توفیق فراوانی نصیب همه همکاران من در سراسر کشور چه در سازمان دولت و چه در بخش خصوصی وجود داشته که بتوانیم یکی از صفحات زرّین کارنامه جمهوری اسلامی ایران را به سهم خود آنچه که امروز با افتخار قابل عرضه هست، رقم بزنیم و حدود ۲ هزا رو ۳۰۰ روز است که از فعالیت این دولت می‌گذرد و تاکنون فقط در بخش آب و برق و فاضلاب در استان خوزستان ۲۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان طرح اجرا شده که با یک تقسیم ساده در این دولت از ابتدای شروع به کار به طور متوسط هر ماه ۳۰۰ میلیارد تومان و هر روز ۱۰ میلیارد تومان پروژه در استان اجرا شده است

او ادامه داد: البته طرح‌های بزرگی نیز در دست اجرا دارد که ما به عنوان وزارت نیرو در استان خوزستان غیر از پروژه‌هایی که تاکنون به ثمر رسیده ۲۹۹ پروژه آب و برق و فاضلاب را در دست اجرا داریم.

اردکانیان عنوان کرد: علاوه بر آب‌رسانی شادگان به آب‌رسانی به رفیع با جمعیت ۴ هزار و ۶۰۰ نفر سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد تومان آب‌رسانی روستایی به ۲۲ روستا با جمعیت یک هزار و ۶۹۰ نفر در نقاط مختلف استان و همچنین افتتاح رسمی سد تنظیمی آریوبرزن و نیز توسعه تصفیه‌خانه بهبهان از جمله پروژه‌های امروز است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.