سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی مازندران برای خدمات رسانی مسافران نوروزی

آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در مازندران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچون سال‌های گذشته، دو ماه پیش از آغاز طرح نوروزی اقدام به برگزاری جلسات هماهنگی با اعضای کمیته و رؤسای ادارات تابعه تشکل‌های صنفی کرده است.

او افزود: بازدید‌های مستمر و منظم از پایانه‌های مسافربری عمومی و اختصاصی، نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی محور‌های ارتباطی، مجتمع‌های خدمات رفاهی و شرکت‌های مسافربری در حال انجام است و نواقص احتمالی بزودی رفع می‌شود.

نجفی ادامه داد: با شرکت‌های بیمه‌ای برای ارسال لیست کشیک نوروزی و تهیه بنر‌های اطلاع رسانی و نصب آن در محل پاسگاه‌های پلیس راه و خدمات رسانی به خودرو‌های خسارت دیده نیز انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بازدید میدانی از شرکت‌ها و پایانه‌های مسافربری توسط ناظران نیز در حال انجام است و مدارک راننده و خودرو، تجهیزات ایمنی و سالم بودن وسایل نقلیه برای ارائه خدمات به مسافران نیز بازرسی می‌شود.

او گفت: برای گشت‌های نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان تعدادی وسیله نقلیه نیز در اختیار پلیس راه استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.