سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍آغاز پیش فروش بلیت‌های نوورزی قطار‌های مسافری

مدیرکل راه آهن شرق از ‍آغاز پیش فروش بلیت‌های نوورزی قطار‌های مسافری خبر داد.

شرقی مدیرکل راه آهن شرق  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: پیش فروش بلیت‌های نوورزی قطار‌های مسافری از ۱۴ بهمن ماه از طریق کلیه مراکز فروش بلیت مجاز انجام می شود و همچنین پیش فروش بلیت‌های نوورزی قطار‌های مسافری از  ۲۴ اسفند ماه  تا 15 فروردین بصورت اینترنتی صورت می گیرد.

او افزود: در شهر بیرجند سه مرکز فروش بلیت، طبس سه مرکز فروش، در شهر تربت حیدریه ۴ مرکز و در خواف دو مرکز و در مجموع در کل منطقه ۲۰ مرکز فروش بلیت  آماده ارائه خدمات می‌باشند.

شرقی با اشاره به قطار‌های مسافری اختصاصی و کمربندی موجود اظهار کرد: قطار‌های نوروزی راه آهن شرق شامل سه رام قطار اختصاصی مشهد و تهران از مبدا طبس و یک رام قطار از خواف به مقصد تهران می‌باشد.

مدیرکل راه آهن شرق ادامه داد: همچنین ۷ رام قطار کمربندی از مشهد به مقاصد بندرعباس، کرمان، یزد و شیراز در این ایام از منطقه شرق تردد خواهند کرد که اداره کل راه آهن شرق از این قطار‌ها دارای سهمیه می‌باشد.

او افزود: راه آهن شرق دارای تنوع نوع قطار و درجه و قیمت بلیت بوده و بسته به این تنوع مسافرین می‌توانند براساس سلیقه و توان پرداخت حق انتخاب داشته باشند .

شرقی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های راه آهن و در راستای تامین نظر مسافرین هیچ گونه افزایشی در قیمت بلیت نخواهیم داشت و قیمت بلیت‌ها براساس سال جاری ارائه خواهد شد.

مدیرکل راه آهن شرق در پایان گفت: راه آهن شرق در ده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد پنج درصدی در جابجایی تعداد مسافر داشته است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.