سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این هفته آسمان خراسان رضوی نمی بارد

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا آخر هفته بارش باران در خراسان رضوی پیش بینی نمی شود و همین منجر به وجود آمدن آلاینده های جوی در سطح استان می شود.

آذر رضایی پور کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: هوای امروز مشهد پاک است، ولی در برخی ساعات مشهد و بعضی از نقاط صنعتی استان دچار آلودگی هوا می شود.

او ادامه داد: در برخی نواحی شرقی خراسان رضوی وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد هشت درجه سلسیوس بود که این دما در سردترین ساعات به ۲ درجه زیر صفر رسید.

رضایی پور افزود: پیش‌بینی شده دمای هوای مشهد در گرمترین ساعات امروز به ۱۱ درجه سلسیوس و همچنین در سردترین ساعات با افرایش ۲ درجه‌ای نسبت به شب قبل به صفر می رسد.

او ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا آخر هفته پدیده قالب افزایش سرعت و شدت وزش باد در برخی نقاط استان به ویژه نواحی شرقی و نیمه ی جنوبی حاکم است که این وزش باد شدید منجر به کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می شود.
 
او تصریح کرد: دمای روزانه مشهد به ۱۷ درجه می رسد و دمای نقاط گرم سیر در روز جمعه به ۲۰ درجه می رسد.
 
 
انتهای پیام//ی.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.