سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز پانزدهم بهمن ماه۹۸؛

از کشف بیش از ۲۵۰ هزار قلم قرص و آمپول قاچاق تا دستگیری دو سارق حرفه ای

مهم‌ترین حوادث امروز (پانزدهم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه پانزدهم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف دارو‌های پزشکی قاچاق در آبادان

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر دپو و خروج یک محموله بزرگ اقلام دارویی از طریق مرز آبی آبادان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با تحقیقات صورت گرفته از سوی مرزبانان، قاچاقچی دارو در یکی از روستا‌های مرزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر که در بازرسی از محل ۲۵۳ هزار و ۸۵۰ عدد قرص و آمپول قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: امروز مرز‌های آبی و خاکی استان زیر چتر امنیتی و اطلاعاتی مرزبانان قرار دارند از همین رو با تلاش‌های شبانه روزی همکارانم این مرز‌ها به محلی ناامن برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ تبدیل شده است.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موبایل با ۱۱ فقره سرقت

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت:در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرموضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی کلانتری ۱۶امیرکبیر با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند ۲سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاه خود دستگیر نمایند از متهمان تعداد ۵ دستگاه گوشی موبایل؛ یکدستگاه موتورسیکلت کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان در بازجویی با پلیس به ۱۱ فقره سرقت موبایل در سطح شهر بخصوص منطقه امیری اعتراف کردند ادامه داد: از شهروندان تقاضا دارم ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی هرگونه مورد مشکوکی را بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۰به پلیس در جهت پیشگیری از جرم و ارتقاء امنیت گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.