سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت غرور آفرین البرز در رونق تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استان البرز در دو سال گذشته موفق به کسب رتبه یکم در پرداخت تسهیلات رونق تولید شده است.

جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در دو سال گذشته استان البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه اول را کسب کرده و از نظر رتبه صنعتی به رتبه هفتم هشتم رسیده است.

او افزود: با توجه به جنگ اقتصادی، در رابطه با حمایت از تولید چند سیاست کلی در کشور و استان درنظر گرفته شده که یکی از مهمترین آن‌ها پایش و رصد واحد‌های تولیدی است.

شاهمرادی در ادامه گفت: اگر مشکلات تولیدی در سطح استان باشد حتماً حل شده و اگر در سطح کشوری باشد به مقامات بالاتر ارجاع خواهد شد.

او افزود: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف کمک و پرداخت تسهیلات به صاحبان صنایع و تولید هر هفته تشکیل شده و مهمتر از تشکیل این جلسات، پیگیری و رصد مصوبات آن و  عملیاتی ساختن مصوبات از طریق دستگاه‌های اجرایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: حوزه قضایی کشور نیز با توان بیشتری کنار تولید کشور ایستاده و حمایت خودش را در این جنگ اقتصادی را اعلام کرده است.

او در پایان افزود: با وجود جنگ اقتصادی با افزایش شاخص‌ها نسبت به سال گذشته مواجه بودیم به طور مثال عدم اشتغال در ۹ ماه اول سال گذشته ۱۶.۱ دهم درصد بود، اما در ۹ ماهه اول امسال به ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده است و به همین میزان نیز مشارکت اقتصادی افزایش پیدا کرده بود.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.