سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزدیک به ۲ هزار و دویست کودک ایجرودی غربالگری بینایی شدند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود گفت: امسال بیش از دو هزار و ۱۸۷ نفر از کودکان ۳ تا ۶ سال شهرستان ایجرودی تحت غربالگری بینایی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رضا نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود با اعلام این خبر گفت: این طرح در دو سطح شهری و روستایی به اجرا در آمده است و از این تعداد ۱۴۶ نفر در شهر‌های زرین آباد و حلب و ۲هزار و ۲۰ نفر نیز در ۷۵ روستای این شهرستان مورد معاینه قرار گرفتند.

او تصریح کرد: در طی اجرای این برنامه ۲۱ نفر از کودکان ۳ تا ۶ سال شهرستان شناسایی شده و جهت درمان و تشخیص نهایی به پزشک متخصص معرفی شدند.

نوروزی با بیان اینکه طرح غربالگری بینایی به وسیله دستگاه بینایی سنجی در این شهرستان اجرا می‌شود، افزود: افزایش میزان دسترسی کودکان به خدمات غربالگری بویژه در مناطق محروم و صعب العبور و افزایش تعداد کودکان تحت پوشش برنامه و ارتقاءکارایی و اثر بخشی پایگاه‌های دائمی از جمله مزیت‌های استفاده از دستگاه بینایی سنجی در اجرای طرح غربالگری می‌باشد.

نوروزی یادآور شد: پایگاه دائمی غربالگری بینایی بصورت متمرکز در محل مجتمع خدمات بهزیستی کوثر در طول سال آماده ارائه خدمات به کودکان ۳ تا ۶ سال می‌باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد:در سال گذشته دو هزار و ۶۶کودک ۳ تا ۶ سال شهرستان ایجرود در قالب اجرای طرح غربالگری بینایی مورد سنجش قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.