سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریا از فردا آرام می‌شود

خلیج فارس که از دیروز در سواحل استان بوشهر مواج بوده از فردا به تدریج آرام خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعاتی از وقت امروز به سبب وزش باد به نسبت شدید شمال غربی، خلیج فارس به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود اما پیش بینی می‌شود از فردا به تدریج با کاهش سرعت وزش باد، ارتفاع موج دریا نیز کاسته شود.

زهرا راستگو افزود: در روز‌های چهارشنبه تا اواسط پنجشنبه شرایط جوی و دریایی به نسبت آرامی در استان برقرار خواهد بود.

او همچنین با اشاره به کاهش دو تا پنج درجه‌ای دمای هوا، ادامه داد: جم با ۵.۷ و برازجان با ۶ درجه سانتیگراد کمترین دما را در صبح امروز داشتند.

 رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر همچنین با اشاره به پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان، بیان کرد: آسمان تا پیش از ظهر فردا، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و فردا در برخی نقاط با مه صبحگاهی و افزایش ابر خواهد بود.

راستگو افزود: جهت وزش باد در این مدت شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و امروز در برخی ساعات بر روی دریا در سواحل شمالی و مرکزی تا ۳۸ و در سواحل جنوبی ۱۸ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

او گفت: ارتفاع موج دریا نیز امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و دور از ساحل تا ۱۵۰ سانیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود اما از فردا در سواحل شمالی و مرکزی به ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی به ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد رسید.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۲:۲۱، جزر اول دریا ساعت ۰۷:۰۱، مد دوم دریا ساعت ۱۵:۱۲ و جزر دوم ساعت ۲۳:۴۰ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.