سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از هزار و ۷۳۴ پروژه توزیع برق فارس در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: هزار و ۷۳۴ پروژه توزیع برق استان فارس در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدرضا خسروی در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی ۱۷۳۴ پروژه توزیع برق در استان با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: در حوزه روشنایی معابر تعداد ۱۰۶ پروژه با احداث بیش از ۵۵ کیلومترشبکه روشنایی و نصب ۹۲۰۰ دستگاه چراغ لاک پشتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس  بیان کرد: درحوزه برق رسانی روستایی نیز با احداث بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط و حدود ۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۷ دستگاه پست هوایی با اعتباری معادل ۳۲ میلیارد ریال به ۱۵ روستای فاقد برق در استان فارس برق رسانی صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: ۱۵۷۷ پروژه درجهت تامین برق مشترکین جدید، تقویت ولتاژ و ظرفیت سازی مشترکین و افزایش پایداری شبکه با احداث ۲۰۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب ۱۱۶۲ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال انجام می‌پذیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، اظهارداشت: نصب ۵۳۰۰ دستگاه کنتورهوشمند فهام، با اعتباری معادل ۱۰۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های مهم این شرکت است که در دهه مبارک فجر سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او یادآور شد: ارتقای قابلیت اطمینان و بهبود و پایداری شبکه، بازسازی خطوط برق رسانی، افزایش ظرفیت و زیرساخت برای توسعه پایدار استان، تامین و بهبود روشنایی معابر عمومی و ارتقای بهره وری با کاهش تلفات برق و بهبود ضریب بهره برداری از شبکه و همچنین هوشمندسازی، از جمله اهداف اجرایی این پروژه‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.